Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kapitola 3. - Artefakty pradávných sil

1) Bažinný Tábor

1. Skřetí hřbitov
Po vzývání vám Cor Angar dá nový úkol. Musíte jít do skřetího hřbitova. Do skřetího hřbitova se dostanete, když půjdete z Bažinného Tábora a budete se držet řeky nalevo, dokud nenarazíte na most. Za mostem čeká smečka kousavců. Za nimi narazíte na první skřety. Jděte rovně, dokud neuvidíte velkou lebku, to je vchod do skřetího hřbitova. Vchod otevřete navijákem nalevo. Vejděte dovnitř. Projděte sálem a cestou zabíjejte skřety. V tomto sále je spousta výklenků, ve kterých jsou mumie. V mumiích je spousta užitečných věcí jako prstýnky, lektvary a svitky. Některé výklenky jsou zavřené, otvírají se spínači v jiných výklenkách. Na konci se dejte chodbou, která vede do místnosti, kde bojuje Baal Lukor se skřety. Pomozte mu a promluvte s ním, přislibte mu pomoc. Jsou zde tři tunely, nejdříve jděte do toho napravo. Napravo se chodba rozdvojuje, napravo jsou dva skřeti. Nalevo je mříž, která se otvírá spínačem ve výklenku. Najdete tam polovinu skřetího zaříkadla. Zaříkadlo dejte Baal Lukorovi. Vraťte se a dejte se prostřední chodbou. Tam najdete druhou půlku skřetího zaříkadla, kterou taky předejte Baal Lukorovi. Dírou byste se dostali do chodby napravo. Za chvíli vám to Baal Lukor přeloží, že je teleportační svitek. Vraťte se a dejte se chodbou nalevo. Dojdete do velké místnosti, kde veprostřed je trochu tuhý skřetí bojovník. Kolem je pár skřetích zvědů, pozabíjejte je i s tím bojovníkem. Potom se postavte na míst, kde stál skřetí bojovník. Baal Lukor vycítí auru, jděte za ním a dá skřetí teleportařní svitek. Použijte ho, přenesete se na druhou stranu zdi, kde otevřete Baal Lukorovi navijákem. Pokecá s váma a vy ho zase povedete. Projděte to tu. Až vlezete do místnosti, kde je Meč Smrti, Baal Lukor zešílí a zaútočí na vás, zabijte ho. Vraťte se do Bažinného Tábora za Cor Angarem. Pokecejte a dostanete další úkol.

2. Léčivé byliny pro YBeriona
Tento úkol vám zadá Cor Angar, musíte donést pět léčivých rostlin pro Y Beriona. Ale musí to být ty s oranžovýma a zelenýma lístkama. Nacházejí se v bažině. Až jich budete mít pět, tak se vraťte. Dají se taky koupit u Fortuna. Y Berion mezitím zemřel. Teď dostanete teleportační runu do Bažinného tábora. A čeká vás další úkol.

3. Plán úniku Nového Tábora
Další úkol dostanete od Cor Angara. Teď se Bratrstvo musí spoléhat na plán úniku Nového Tábora. Dostanete klíč od truhly v Cor Kalomově dílně, kde je almanach a ohnisko. To teď doneste do Nového Tábora. U Rýžového Lorda potkáte Gorna, pokecejte s nim. Jděte do jeskyně a pokecejte s mágem Cronosem. Řekne vám heslo "TETRIANDOCH". Jděte tedy za mágy, strážím řekněte heslo a oni vás pustí. Jděte za Saturasem a všechno mu vypovězte. Dejte mu také almanach a ohnisko.

2) Nový Tábor

1. Hledání ohniskových kamenů
Saturas bude chtít najít zbývající čtyři ohniska. Dostanete mapu ohnisek a teleportační svitek k mágům vody. U alchymisty si můžete vyzvednout lektvary. Teď se půjde pro ohniska.

Pro tento úkol musíte splnit úkoly - Ohnisko pod kamenným kruhem, Ohnisko v trolím kaňonu, Ohnisko v rozvalinách kláštera a Ohnisko v horské pevnosti.

Až donesete ohniska vyzvedněte si u Riordiana a Cronose odměnu. Tímto končí tento úkol.

2. Ohnisko pod kamenným kruhem
Vydejte se z Nového Tábora a jděte nahoru napravo podél skály. Jděte pořád dál dokud nenarazíte na Miltena. Pokecejte s ním, všechno vám vysvětlí a dovede vás do hrobky. Dostanete taky svitek zničení nemrtvého, který použijete na nemrtvého strážce. Vejděte do hrobky a zabijte kostlivce, pozor jsou docela tuzí. Potom použijte svitek smrt nemrtvému na strážce. Z mrtvoly strážce seberte skřetí amulet a klíč. Amulet dejte Miltenovi. Truhlu potom odemknete klíčem, tam je ohnisko. Doneste ho Saturasovi.

3. Ohnisko v trolího kaňonu
Teď se vydejte podle mapy pro nejseverněji umístěné ohnisko. Potkáte tam starého známého Diega. Pomůže vám s gobliny. Seberte ze země list z deníku a svitek. Z listu se dozvíte, co svitek je. Použijte svitek na trola a on se změní na trolíka, kterýho v pohodě sejmete. Zkuste použít naviják, ale je zaseklý, Diego ho opraví. Použijte naviják, kterým otevřete bránu k ohnisku. Za vámi se objeví několik gobliních bojovníků. Vylezte nahoru k ohnisku, bude tam otravovat několik harpií, které rozsekejte. Potom seberte ohnisko a promluvte si s Diegem. Ohnisko doneste Saturasovi.

4. Ohnisko v rozvalinách kláštera
Jdete si pro ohnisko na severovýchodě mapy. Potkáte tam Gorna, jak tam kosí chňapavce. Gorn tam hledá starý poklad. Domluvte se s ním, že budete pátrat spolu. Teďka vás povede Gorn. Jděte za ním dolu, pozabíjejte chňapavce a vyberte truhlu. Byly tam svitky a klíč. Nyní vedete vy Gorna. Vylezte zpět nahoru a přeběhněte po kládě na druhou stranu. Znova pokoste chňapavce a jděte k bráně. Použijte svitek proměna v žíravou štěnici a prolezte. Proměníte se zpět klávesou [ENTER]. Použijte naviják, tím otevřete bránu Gornovi. Rozsekejte zase chňapavce. Když půjdete k podstavci, kde mělo být ohnisko, nebude tam. Jděte tedy do podzemí, prosekejte se až k stínové šelmě, tu taky sejměte. Otevřete dveře a vyberte truhly. V jedné ohnisko. Potom se vraťte a na nádvoří bude mladý trol, kterého zabijte. Potom vás Gorn opustí. Vraťte se k Saturasovi a dejte mu ohnisko.

5. Ohnisko v horské pevnosti
Jděte si pro poslední ohnisko. Je to v horské pevnosti na jihu. Na mostě hlídá golem, který lze zabít jen drtivou zbraní. Nedaleko od horské pevnosti je jeskyně a v ní skřetí kladivo. Za mostem potkáte Lestera z Bažinného Tábora. Hledá tam nějaký dokument. Domluvte se, že budete pátrat spolu. Nahoře pozabíjejte harpie a vstupte do pevnosti. Tady taky rozsekejte harpie. V zadní místnosti je truhla a páka. V truhle je klíč od jiný truhly. Páka otvírá tajnou místnost. V ní jsou kostlivci a dvě truhly, který vyberte. O patro víš jsou zase otravné harpie, zabijte je. Vzadu je jedna truhla a další truhla je na balkoně, v ní je dokument pro Lestera. Dejte ho Lesterovi a on vám dá svitky telekineze. Tím si můžete přitáhnout ohnisko. Pro ohnisko se dá také skočit. (Pozn. Zase jsem tam měl bug, nemohl jsem vylézt do věže.) Dole si promluvte s Lesterem, rozhodne se, že tady zůstane. Vy doneste ohnisko Saturasovi.

Kapitola končí, až přinesete všechny ohniska Saturasovi.